Tisdag - 120214

2012-02-14 15:30:27 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Alla hjärtans dag.. ? Överskattat? Indeed.. Och ingenting för varken mig eller min käraste. ♥ Nopp! Jag kan visa min kärlek till honom vilken annan dag som helst, inte bara den fjortonde februari. Det vore ju tragiskt om det bara vore så. Alla hjärtans dag är nog mer handelns dag, för att butikerna ska kunna tjäna så mycket pengar som möjligt. Ridicoulus ..

Imorse vaknade jag upp med sprängade huvudvärk, ni vet sådär ont så man knappt får upp ögonen, så ont gjorde det! Jörgen kom in med lite vatten och en huvudvärkstablett och sakta men säkert släppte huvudvärken så jag kunde få iväg boysen till dagis. :) Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska alldeles strax gå hämta mina fina killar ♥ Åh, så jag saknar dom när dom inte är hemma . Men de är även skönt att få sakna dom, idag ska pussa lite extra på dom, för igår hade jag en riktigt DÅLIG dag. Allt va bara piss och pannkaka. Men idag är humöret på topp ^^ .

Kom en liten kul grej på posten idag, bortsett från alla räkningar då ^^ En hoodie från Nova Star :) Dock va den väldigt hallonröd, lite mer åt de rosa hållet, men det funkar kanske till ett par svarta byxor, eller vad tror ni? Jag orkar inte riktigt skicka tillbaka den, och sälja den vore tråkigt. Vad tycker ni? :)

 

Ni är luften i mina lungor ♥

 

Följ bloggen via facebook -

http://www.facebook.com/groups/387995504559965/

Kommentarer
Postat av: Gelica

Skönt att det är mer än jag som tycker alla hjärtans dag är överskattad :)

2012-02-14 @ 17:21:00
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jo men firar du morsdag? Man kan väl uppskatta kärleken till sin mor varje dag..? Det är ju bara för att affärerna ska tjäna pengar.. o julafton och påsk och midsommar osv osv.. allt är en slags tradition. :P

Och varför inte en rosa tröja? :) Det är ju upp till var och en men ja varför inte?

Den är ju inte direkt farlig, bits inte eller så ;D

2012-02-15 @ 07:51:24
Postat av: Martina

Håller helt med dig där:) Alla hjärtans dag kna man vissa vilken dag som helst!



jobbigt att vakna med huvdvärk:( då känns de som hela dagen blir förstörd:(



Va heter din lärare i barn och ungdomssjukvård? min heter Carina nånting:P



Skönt att alla dina uppgifter går bra:)



hare gott

kram

2012-02-15 @ 13:40:16
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback