Bildbomb

2012-01-09 22:41:34 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Karin - Vi va på Ica Maxi imorse om de va där du såg mig?

En lugn och skön eftermiddag har vi haft, fick besök av Björn en sväng, tog en kopp kaffe innan han skulle vidare på andra ärenden, barnen har vart ganska så snälla idag, William somnade utan problem, ofta när jag lagt han så vill han hellre ligga och leka, så man brukar få säga till honom ett par ggr innan han somnar, om jag inte läst saga då vill säga.

Sara och Nicolina kom upp en sväng och barnen lekte, sen fick de bli ett litet städröjj efter dom små. Och nu ska jag strax gå och lägga mig, fortsättning på inskolningen imorn. 9-11 .

Natti ♥

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Sofia

fina bilder på barna:)

2012-01-10 @ 07:30:10
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte jag såg dig i busskuren när jag åkte mot NÄL strax före 11 men det kan ju ha varit ngn annan också så sett. :)

2012-01-10 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback