Det går toppen ♥

2012-01-10 21:58:14 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag var det inskolning igen mellan 9-11 :) Gick super, först va det lite allmän lek & sen fruktsamling. Lite dans blev det också, och Linus röjjde gärnet och charmade alla med sina söta dancemoves. :) Sen skickades jag ut en stund till personalrummet, och Linus brydde sig inte ens :-P Satt där inne i typ en timma, och sen gick vi hem vid 11. Det hade gått jätte bra, dom andra barnen hade vart ute och Linus va inne och lekte med en annan tjej. :) Han kommer nog trivas toppen bra på dagis tror jag :)

Efter dagislek, så knallade vi hemåt i snön, Linus gick nästan hela vägen hem, och William gnällade hela vägen hem för han orkade inte gå, men det gjorde hans lillebror på 1 år. Hem och få i barnen lite lunch och sen lägga Linus för middagsvila. Han sov i 1,5 timma. Det är mycket för att vara honom som annars max sover i 40 min. Åkte ner till stan en sväng för en fika med Elina ♥

Imorn ska dom gå 9-12 så då ska han få vara med och äta. Och jag ska gå hem under tiden. Men de kommer nog gå bra. Undra vad jag ska göra 3 timmar i min ensamhet? Städa kanske? :P

 

 

2 nyfödda killar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback