God kväll

2012-01-31 22:05:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Almost bedtime!
Dagen har flytit på bra, Linus och jag har inte gjort så många knop.. Gick ut på en liten promenad efter att han sovit middag, sen kom William hem vid 16 och då va de middagsdags, han åt inget direkt, men de gjorde däremot Linus. Hans mage har vart lite kaos idag, hoppas den ska må bättre imorn . Men han blir hemma imorn med, han har vart lite hängig idag, och just nu tror jag inte han orkar med dagistempot.

Bättre att låta han återhämta sig ordentligt, innan han får gå tillbaka till dagis. William får gå som vanligt ändå, så jag får pluggat lite. Just nu sitter jag med mitt psykatri arbete som ska vara inlämnat på söndag, så jag hoppas bli klar innan dess, så jag kan hoppa på nästa arbete inom BUS. Finns en del att göra om man säger så ;) Haha!

Eftermiddagen har bestått av mys & en hel del dans. Har ett så sött filmklipp på min mobil när Linus dansar, ska försöka lägga över de imorgon. Men just nu orkar jag inte, ska alldeles strax gå och lägga mig . !

 

Matvraket Linus :)

 

 

 

 

Puss från Linus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback