Lördag - 120107

2012-01-07 22:16:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå där ute!
Idag har vi inte gjort så mycket, bara myst och grejjat här hemma. William är fortfarande hos Jörgens syster, han ville stanna där en natt till för att kunna leka med sina kusiner. Dock saknar jag honom väldigt mycket så det ska bli gott att få hem honom imorgon och överösa honom i pussar ♥ Vi har inte pysslat med nåt speciellt denna lördag, hunnit med en maskin tvätt har vi iaf gjort =)

Linus tog en liten eftermiddagsnap idag, passade på att lägga mig brevid honom och snosa han i nacken, ack så underbart! Älskar att sova tillsammans med mina barn, finns inget som är så rogivande och då sover jag som goast! Sen va vi och busade lite hos Sara, innan vi begav oss hemåt för att umgås lite med pappsen innan han skulle åka till jobbet. Och sen va det läggdags för den lilla prinsen som somnade så gott efter en flaska välling! :)

Så nu sitter jag här ensam, ätit lite potatisgratäng och kött. Godis skålen står på bordet, perfekta lördag! Sitter och kollar på tv och slappar i soffan.
Ha en underbar lördagkväll, det ska jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback