Måndag - 120109

2012-01-09 13:08:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå! :)
Segdag hade vi igår, när barnen somnat kollade vi på den senaste Transformers filmen. Helt ok! Gottade oss med massa onyttiga ting. Och imorse när vi klev upp fixade vi lite storhandling, jag hämtade även ut mina skor från Nelly som kommit, men tyvärr va dom förstora, så jag får skicka tillbaka dom :( Jätte trist, för dom va såååå snygga verkligen! Och jag föll för dom.. Men jag hoppas dom kan skicka ut nya snabbt.

Sen har vi vart på inskolning på dagis för Linus. Vi va där 1 timme idag. Och de gick jätte bra, vi va inne idag medans dom andra barnen va ute och han fick vara med en fröken. Han gick och pillade och brydde sig inte om oss märkvärdigt. Så detta kommer nog bra tror jag =) Han är ju väldigt trygg i sig själv. Så jag är glad att jag slipper hemska inskolningar, William va ju jätte lätt att skola in, både första och andra gången .

Imorn ska han gå mellan 9-11 så de ska nog gå bra!
Jörgen kör natt denna veckan, så nu får jag ta inskolningen själv, men de ska nog gå bra! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Var du på Överby i förmiddags? Tyckte jag såg dig där... :)

2012-01-09 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback