Måndag - 120123

2012-01-23 13:20:57 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tjenixen!
Barnen är på dagis, och jag sitter och stirrar i min bok, och letar efter min motivation som försvunnit spårlöst! Den måste försvunnit  helgen och tappat bort sig på vägen. Men får ge mig på det ändå. Måste bli klar med denna uppgift nu och skicka in den så jag kan hoppa på nästa som ligger och väntar på mig. Har ju faktiskt lite tidspress på mig, men de ska nog gå bra ;) Satsar på att få in dena uppgift senast imorgon och sen sätta lite fart!

Helgen har vart lugn. Jörgen jobbade både fredag & lördag. Så vi har inte gjort så mycket. Va ute och åkte pulka i lördags med William . Vilket han tyckte va jätte kul :) Såklart! Annars händer det inte mycket, jag pluggar, pluggar & pluggar, myser med barnen och försöker knåpa ihop vardagen när dygnet har ALLDELES för få timmar.

På onsdag ska vi iaf hämta våran nya soffa & soffbord! Jag LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback