Måndag - 120130

2012-01-30 12:32:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jag fattar inte varför de inte går att kommentera mina mobil inlägg!!
Dumma iPhone appen!! Måste väl vara fler än jag som har det problemet? Idag hade vi tid hos BVC, så lämnde William på dagis vid halv 10 innan vi åkte dit, Linus va jätte sprallig där, visade ALLT han kunde ;) Och hon tyckte inte de gick nån nöd på honom, han va precis som andra barn i hans ålder. Så inga fel alls på vår prins ♥

Han vägde 8475g & 75 cm ♥ Så han växer på bra våran lilla skruttas ♥
Sen åkte vi och lämnade honom på dagis, så nu är båda killarna där, och jag sitter och pluggar Psykiatri. Har kommit ungefär halvvägs igenom arbetet, men det ska nog gå bra, det ska inte vara inne förrän på onsdag, så jag behöver inte stressa igenom det, det är tack o lov inte lika stort som arbetet i BUS. Och det mesta fins i kursboken. =)

Annars är planerna inte många.. Inte idag iaf . Vet inte vad vi ska hitta på riktigt efter dagis. Jörgen kör ju natt denna veckan, så de är ensamt på den fronten. :/ jaja.. back to the studys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback