Söndag - 120129

2012-01-29 16:05:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå!
Gårkvällen spenderade vi som dom senaste kvällarna, soffläge & sons of anarchy på tvn! :) helt underbart. Har snart plöjt igenom säsong 2 också! Hihi!! Somnade strax efter 12 igår och vid 5 klev William upp, men han fick snällt leka på sitt rum tills lillebrorsan vaknade vid 6 och då gick jag upp med barnen, men gick och la mig efter en stund igen då jag mådde dåligt :/

Sen har Jörgen & William vart iväg och hjälpt Jörgens bror men nu kom dom precis hem ;) så dags att fixa lite middag tror det får bli potatisgratäng & fläskfilé idag. :)) sen ska jag iväg till stan och köpa en psykiatri bok av en kille. Så jag kan plugga psykiatri hela dagen imorn. Men först har vi ett besök på BVC med Linus för en viktkontroll. Hoppas han ökat massvis! :)

Annars är det rätt lugnt :) händer inte så mycket! En mysig helg har vi iaf haft tillsammans. Nej nu ska jag sluta babbla!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback