Kvällsbabbel

2012-07-16 20:18:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var kvällen kommen . =)
Barnen ligger i sina sängar och sussar så gott! =) Vart fullt ös hela dagen, William och grannpojken har hängt ihop hela dagen lång. Är så kul att dom trivs så bra ihop. Har vart med Jörgen hos läkaren som stöd, och han blev sjukskriven veckan ut. Vilket jag egentligen väntade mig att han skulle bli, men lika bra att han får vila kroppen nu och bara ta det lugnt, sen har han ju 4 veckors semester och gud vad vi ska njuta av att bara få vara tillsammans.
 
Sen har vi vart och handlat och sånt tråkigt, lagat mat, roat barnen ute! Sara & Nicolina kom förbi också. Nicolina åt lite middag med oss. Enda gången jag faktiskt tycker de är kul att laga mat är om det är fler som äter, då kan jag gärna stå i köket en stund, men annars kan det kvitta. :)
 
Nu ska jag och Sara snart åka hem till Elina på lite kvällskaffe ♥
Kan ju hoppas Nisan är vaken så jag får gosa med henne ;)
 
Tjingeling .

Kommentarer
Postat av: Mamma Wendela

Hur mår Jörgen nu?

2012-07-18 @ 12:18:42
URL: http://mammawendela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback