Onsdag - 120718

2012-07-18 13:05:12 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Skulle bloggat igår.. Men bloggen ville inte som mig, så det gick inte att skriva =/
Men så kan det vara ibland. Igår så hade vi besök av Angelica :) Linus fullkomligt älskade henne, i början var han lite blyg men de släppte ganska snabbt, sen dög ingen annan än henne. Efter att barnen lagt sig kom Sara hit och la i nya slingor i mitt hår. Så nu är det ytterligare en nyans ljusare, det börjar ta sig :) Tanken är ju att jag ska bli blond igen, men vill inte bli så ljus som jag var innan jag blev mörk. Känner att det där kritvita inte riktigt passar mig längre, plus att helbleka sliter så förbannat på håret.
 
William är ute och leker med grannpojken nu, och Jörgen är uppe och försöker lägga Linus. Han är väl inte riktigt med på noterna :P Haha! Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Så det blir väl att grejja hemma, har en maskin tvätt jag ska hänga upp sen när Linus har vaknat.
 
Finns alltid nåt att pilla med här hemma. Håller regnet sig borta kanske man skulle dra sig ut på en promenad och fota lite :) Hade vart skojsigt :) Nej, nu ska jag sluta babbla här .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback