Skoskav!

2012-07-18 22:54:20 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Va så himla rastlös förrut, så jag gav mig ut på en PW runt vårat sjukhus. En kort sträcka på ca 2,5 km. Musik i öronen och det va så himla skönt, så jäkla befriande att  bara gå och få utlopp för sin energi. Inte lika gott när jag kom hem och inser att jag fått feting skoskavet som både blödde och vätskade sig. Hoppas de är borta tills på lördag för då har jag planerat att ha mina high heels. Ja, annars får jag väl bara sätta på ett plåster och härda ut.
 
Har även haft besök av familjen Hedendal/Wadell :) Sen grejjat här hemma. Tvättat lite granna, städat badrummet uppe. Jörgen har bakat bullar som barnen har smockat i sig och ja, även han.
 
Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig :)

Kommentarer
Postat av: tess

Vilken härlig Bild !

2012-07-26 @ 09:15:25
URL: http://bytess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback