Tisdag - 120703

2012-07-03 10:27:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon =)
Här skiner faktiskt solen idag, funderar på att gå till lekplatsen en sväng idag med barnen så vi kommer iväg och gör nåt :) Får passa på medans solen är framme, man vet aldrig när de vräker ner nästa gång . Plus att båda två verkar rätt så rastlösa just nu. Tro jag det när dom är vana vid att busa och stojja på dagis varje dag. Blir ju inte samma sak hemma tyvärr, hur gärna jag än skulle vilja så kommer man ju inte upp i den stimulansen. Men what to do?
 
Igår kväll såg jag på en jätte hemsk film. The other woman :/ Handlar om en tjej och hennes man som förlorar sin dotter i PSD. Och hur dom går vidare efter sin dotters bortgång och hur svårt det faktiskt kan vara att bearbeta sorgen efter ett barn. Den va riktigt hemsk och jag mådde riktigt dåligt efter jag sett den. Kände mig riktigt ledsen, tom och ensam. Ville bara gå upp och väcka mina barn och berätta för dom hur mycket jag älskar dom ♥ Den filmen kändes verkligen i hjärtat. Tårarna rann bra mycket under den filmen, på nåt sätt även om man inte vart med om det så kan man relatera till det. Man vet ju aldrig när livet tar slut. vare sig för sig själv eller för sina barn. Så man borde ta vara på varje dag som om de vore den sista. Men jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva mina barns död.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback