Tisdag - 120724

2012-07-24 12:44:38 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God förmiddag! =)
Inatt har vi sovit med en liten virvelvind brevid oss.. Snacka om att den killen rör sig i sömnen! Inte mycket till sömn. Men Jörgen gick upp med barnen idag och jag låg kvar tills klockan va 10 helt död! Men det va skönt :) Sen kom barnen upp och skakade liv i mig. Fast hade inte dom kommit upp hade jag nog legat kvar en stund till.
 
Barnen har precis fått lunch och nu sitter vi i soffan. Skulle försöka lägga Linus, men de gick inget vidare. Skrek som en galning och spänner sig i hela kroppen och ropar på William för att han inte vill sova, så får väl försöka om en stund igen och hoppas på bättre lycka då.
 
Idag kommer Lina & barnen hit en sväng på lite kaffe & lek. Men ska bli kul o se hur de ska gå för Linus lär ju inte vara på nåt solskenshumör om inte han har tänkt att sova middag. Han är en unge med ett hiskeligt humör kan jag lova. Det är han vi har fått för våra synder ;) Haha! Ja, somnar han inte snart så får han så snällt hålla sig vaken tills ikväll vare sig han vill eller inte.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liten surpuppa ;) nejdå, hehe. Kul med besök! Det där såg väldigt gott ut också!

2012-07-24 @ 16:25:18
URL: http://liivahliin.blogg.se
Postat av: Nathalie

men åh va gott de ser ut!

2012-07-24 @ 22:15:32
URL: http://perfectbeaat.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

tror de är nått med Linus:ar för min Linus är likadan! fy sjutton vilket humör den ungen har kan inte minnas att Vincent någonsin varit lika "jobbig" eller va man ska säga som Linus är :P

2012-07-25 @ 10:33:30
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback