Ätstörningar?

2012-06-14 12:45:36 Marie svarar
» Kommentarer(4) «


Fick en kommentar av anonym att jag måste ha en ätstörning.
Då kan jag tala om för dig att så är inte fallet, jag har ingen ätstörning jag äter bara inte som man ska. Jag har haft en ätstörning när jag var yngre och tro mig de är inget att eftersträva. Inget man vill ha och absolut inget man önskar sig, man mår bara dåligt.

Jag svälter inte heller mig själv utan jag äter även om jag inte äter regelbundet. Så vad du får en ätstörning ifrån de kan jag inte förstå. För de är en VÄLDIGT markant skillnad på mig och en person med anorexi/bulimi .


Kommentarer
Postat av: cicci

Man har inte rätt o gå ner i vikt utan att folk tror man har en ätstörning. Tamejfan för jävligt folk borde sköta sitt ist.

2012-06-14 @ 12:55:54
Postat av: Anonym

Vill folk ha dina matvanor som huvudvärk så låt de ha det! Du är jättefin!

2012-06-14 @ 13:11:36
Postat av: Kristin

Ja det där irriterar mig enormt. att folk kastar ordet ätstörningar runt sig som om det vore nån jäkla innegrej. Folk som gör det har inte en susning om vad det igentligen innebär.

Och vet man inte vad det innebär kan man hålla käften helt och hållet tycker jag.

du är jättefin Marie. Kram!

2012-06-14 @ 13:36:37
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Desiree

Du är jättefin! ..jag äter också oregelbundet och hoppar nästan alltid över frukost. Skulle jag enligt den anonyma ha ätstörningar då?
Som sagt, du är fin som du är:)

2012-06-15 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback