Fredag - 120615

2012-06-15 10:29:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så va det redan fredag ..
Veckorna går riktigt fort nu. Nu är det ju redan helg igen. Och idag skiner solen vilket den knappt har gjort på hela veckan, kan ju hoppas på bra väder så vi kan spendera eftermiddagen utomhus när barnen kommer hem från dagis :) Igår eftermiddag var Sara & Nicolina här en sväng. Barnen lekte ute i trädgården och hoppade på studsmattan :) Men vi måste verkligen sätta staket mellan huset och garaget. Linus springer ju helst till framsidan hela tiden och då får man springa efter honom som en dåre.

Nej, det är väl en prio för oss just nu, samt att få klart altanen som inte är riktigt färdigbyggd än. Hanns dock inte riktigt med eftersom flytten kostade en hel del pengar och nu i sommar får jag inga alls, eftersom jag inte fick något sommarjobb, men men.. Sommaren går väl alltid fort? Och i Augusti så börjar dom trilla in igen. Och då ska jag banne mig lägga undan till körkort. Nu ska jag ha det förbannade kortet. Ska försöka hinna köra så mycket som möjligt med Jörgen tills dess så jag får lite mer vana. Nu har jag ju bara kört 2ggr, men kör man ca 4 ggr i veckan så kommer det ju sitta sen. Har inte svårt med själva körandet i sig, det är mest att jag fixar inte koppling och växling. Men de lär man väl sig antar jag?

Nej, nu ska jag tvätten däruppe som jag hör är klar =)



Jörgen fick en fotbollströja från posten, men den passade inte honom så den snodde jag ist ;)

Kommentarer
Postat av: Gelica

Jag körde mycket med mina föräldrar och sen tog jag någon körlektion då och då för att veta vad jag skulle öva på :)
Jag har körkort för manuell bil men de senaste 6 åren har jag kört automat så när jag väl kör "vanlig" bil så kan man nästan tro det är lite övningskörnings varning innan jag hittar dragläge ;)

2012-06-15 @ 20:00:39
URL: http://fifflas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback