Midsommardagen

2012-06-23 09:36:41 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon bloggvärlden!
Hur många är bakis idag tro? Sjäv är man pigg och gla' :) När William kom hem igår åt han kvällsmat och stenslocknade. Linus va mindre nöjd med att sova då Jörgen skämt bort han så och pajjat våra rutiner så nu är de somna i famnen som gäller igen. Lägger jag ner han i sängen så gallskriker han bara =/ men men.. Får ta tag i de där igen när Jörgen inte är hemma och jobbar natten igen. Faktiskt lättare när han vet att Jörgen inte är hemma. Linus gjorde morgon tidigt idag, hörde han första gången vid 05. Men vi klev inte upp förän kl var halv 7!
 
Och nu sover lillplutten igen. Jag och William sitter här nere och tittar på TV. Annars händer det inte så mycket idag. Vi har faktiskt inga planer alls, men vädret ser hyfsat ok ut än så länge. Igår vräkte regnet bara ner. Så himla tråkigt, jag vill ha sommar & sol . Vi är snart inne i juli månad och vi har inte ens vart och badat en enda gång än så länge . Hur kul är de då ?
 
Nej, sommar vad är det? En utomlandsresa hade varit fint. Men till nästa sommar kanske? :)
 

Kommentarer
Postat av: anna

jag är inte bakis. :)

2012-06-23 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback