Onsdag - 120627

2012-06-27 23:24:34 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Redan slutet av Juni?
Jösses.. Men idag har det varit riktigt härligt väder. Vart i skolan idag samt vart på MVC och gjort cellprov. Gick bra och jag fattar inte nu så här i efterhand varför jag skrämt upp mig själv om att det ska göra så ont för jag tyckte inte alls att det kändes eller ens var obehagligt. Hursom, så tyckte hon att det såg bra ut men att jag skulle få svar om 2-6 veckor. Hoppas ju såklart att jag inte har några cellförändringar.
 
Efter att barnen kommit hem från dagis åt vi lite middag och i samma veva kom Jonnah på besök :) Vilket var omtyckt av barnen :) Var ute hela eftermiddagen på baksidan och lekte . Sen stendäckade Linus i Jonnahs famn medans jag var uppe och la William :) ♥ Sötis! Så idag har dagen varit rätt lugn. Jörgen jobbar natt denna veckan så han sover ju mest på dagarna, haha! Men riktigt skönt idag med lite goare väder så man kan vistas ute utan att bli dränkt av niagra fallen från himlen . Hahah!!
 
Hoppas på fler sådana dagar, nej nu börjar sängen kalla på mig ♥
 
 
 
Leker i brorsans stol ♥ ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback