Sol underbara sol

2012-06-15 23:16:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var den här dagen förbi..
Efter att barnen kommit hem från dagis, spenderade vi den i trädgården. Dom hoppade studsmatta, klippte gräs, sparkade boll och busade och ville inte alls lyssna på mamma ;) SKITUNGAR!! ;) Tur dom är så förbannat söta så man får sig ett gott skratt ändå emellanåt även om dom har en hörselnedsättning, får nog intala mig själv det iaf. Haha!! Sen lekte William med grannpojken en stund och då tog jag med mig en arg Linus in, som INTE alls ville gå in. Men fick faktiskt muta in han med en glass ^^ hihi .

Men idag har vi riktigt fredagsmyst, William ville ha pizza så vi gick till pizzerian och köpte det :) Och i vanliga fall så brukar han bara äta kanterna men idag tryckte han i sig en halv pizza, jag blev helt paff. Sen avslutade vi det hela med lite godis och mys till en film i soffan =) När William somnat kom Sara knackandes på dörren för lite vin i soffan blegandes på fotbollen :/ Som slutade i en besvikelse .. Tråkigt.

Nu har jag precis skickat in mitt arbete i arbetsmiljö & säkerhet . Så nu kan jag sova gott! :)
Imorgon hoppas vi på fint väder igen :)














K Ä R L E K   ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh den grodtröjan hade vincent när han va liten så himla söt! Linus hade den me såklart den va verkligen en favorit =)

2012-06-16 @ 08:37:31
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback