Sommarlov

2012-06-29 11:21:57 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag går mina barn på sommarlov :)
Ska bli spännande att se hur jag ska underhålla dom själv i 3v innan Jörgen går på semester. Speciellt när han gör sin sista nattvecka . Men det ska nog gå bra får vi hoppas på . Hoppas ju såklart på fint väder så vi kan vara ute så mycket som möjligt =) Så idag passar jag på att köra en storstädning av huset med allt vad det innebär när barnen inte är hemma, samt att tvätta upp det mesta :) Skönt att få ordning till helgen, så vi bara kan mysa :) William har önskat tårta i eftermiddag eftersom han har avslutning, får se om jag kan fixa ihop nåt sen :)
 
På lördag ska barnen faktiskt sova borta, för då ska vi till Munkedal på Date's realeseparty av sin nya skiva. Väldigt lugnt och stillsamt för våran del & nyktert :) Men de kommer nog gå bra de, dom är i trygga händer ♥ Vädret är dock inte lika skoj idag, ska visst regna i eftermiddag =( Tråkigt men men.. Kan tyvärr inte styra vädergudarna för då hade vi haft sol jämt ! =) Hehehe.
 
Idag är det dessutom Williams allra allra sista dag på dagis! Han ska ju faktiskt inte tillbaka där mer. Han tyckte det va lite ledsamt för han kommer sakna alla fröknar och dom andra barnen som inte går med till Fjärilen. Men han kommer ju få träffa dom ändå när han är med och hämtar Linus på dagis. Samtidigt tycker även jag att det är tråkigt att han ska sluta, man har ju nått en milstolpe med honom nu, han har ju blivit så stor så han ska flyttas till skolan. Vad hände liksom? Ja tiden rusar iväg i en rasande fart, min fina stora kille ♥
 
Nej, nu ska jag fortsätta städa! =)
 
 
 
William, Linus, Melanie & Dewin ♥  ↑
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Är jag helt ute och cyklar nu eller, men William är väl lika gammal som Philip väl? Eller ni kanske bara låter han börja ett år tidigare i skolan? Kram

Svar: Jo William är lika gammal som Philip. Men här där vi bor så flyttar man alla 5 åringar till skolan och där går dom dagis 1 år innan dom börjar förskoleklassen. =)
Marie

2012-06-29 @ 13:17:17
URL: http://Fridadrotz.blogg.se
Postat av: ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥

Jahaa okej va jobbigt men han verkar ju må bra idag ialla fall och det är ju huvudsaken, misstänkte du något fel själv?
Kram Love

2012-06-29 @ 15:39:18
URL: http://treblirfem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback