Tisdag - 120612

2012-06-12 14:22:00 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Anonym - Ja, jag röker. Men målet är att sluta inom en snar framtid.

Vart tyst på bloggen under helgen, Jörgen har jobbat och då är de svårt att hinna med. När barnen har somnat är de så mycket annat som ska göras i hemmet. Nu är de ju lite mer att plocka ordning när boendet har blivit större. Så mer att städa och grejja med. Men annars tycker jag att vi har kommit i hyfsad ordning :) Och vi trivs här jätte bra! :)

Inte långt kvar för barnen heller på dagis innan sommarlov. Dom går juni ut, sen är dom hemma med mig fram tills mitten på Augusti då skolan kör igång igen. Ja, Jörgen har ju 4v semester också :) Det ska bli riktigt underbart. Igår var jag på avslutnings samtal för William på dagis. Han slutar ju där nu och börjar på dagis på skolan istället till hösten. Men allt var jätte bra, han va duktig på de mesta. Så det värmde riktigt i hjärtat på mig att höra alla fina saker dom sa om honom, och riktigt kul att titta igenom hans portfolio han har på dagis :) Min fina kille ♥

För Linus går utvecklingen i en rasande fart. Han är verkligen bestämd med vad han vill och vad han inte vill. Språket kommer mer och mer från hans sida nu, även om man inte alltid förstår vad han säger och vad han vill, men då är han duktig på att visa det istället om man inte fattar. Så de går jätte bra för honom med :) Tror även de kan bli skönt för dom att gå på två olika ställen och få lite distans till varandra, nu är dom ju med varandra dygnet runt i stort sett =)

 

Stora killen, snart 5 år ♥ ↑

 

 

Lilla plutten, tröjans text stämmer verkligen! :) ↑

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har sett många av dina bilder och måste bara fråga!! Hur har du gjort för att gå ner så mycket i vikt? :)

Jag kämpar som tusan men står bara still :(

2012-06-12 @ 20:27:32
Postat av: Rickard

Riktigt bra resultat ! :)

2012-06-13 @ 22:21:33
URL: http://kilbro.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback