Fredag - 120316

2012-03-16 05:43:06 iPhone
» Kommentarer(2) «


God morgon!
Kl 5 ringde alarmet, va inte alls sugen på att gå upp för jag sov så gott! Och att byta bort det Goa täcket va inte heller lockande? Men vad gör man? Bara att gilla läget.. Nu är vi uppe iaf men barnen va inte så glada av att bli väckta. William väckte mig vid 3 inatt av att han kissat i sängen.

Så jag fick byta om på honom, sen fick han komma och lägga sig med mig. Nu sitter jag ned en kopp te och ska snart klä på barnen och gå till dagis för att sen bege mig till jobbet och ett dagpass, tur jag träffar barnen i eftermiddag igen.


Kommentarer
Postat av: mysan

♥ va rädd om dej!

2012-03-16 @ 15:34:57
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Martina

känner igen de där med uppgång tidigt, men man piggar på sig rätt snabbt när man väll är där:)

Trist att barnen behöver gå så länge på dgais men tur är att dem trivs så bra:)



Hoppas allt är bra annars mer er

kram

2012-03-17 @ 20:20:54
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback