Inte mycket tid över..

2012-03-15 06:17:48 Dagboken
» Kommentarer(2) «


.. till bloggen .
Igår spenderade jag hela dagen på NÄL, va först med Elina på förlossningen för en kontroll, visade att hon hade en del sammandragningar så det fick bli bricanyl till henne för att dom skulle släppa, och hon fick även med sig hem. När vi var klara där så va det bara att gå och byta om och bege sig till avdelningen för ett kvällspass! :) När jag kom hem va det bara att gå och lägga sig för att orka gå upp vid 5 idag! ;)

Så nu är jag uppe, fixat lite mat och dricker lite te! :) Barnen är också vakna, och inte mig emot.. Då får jag en liten stund ihop med dom innan jag ska börja jobba. För sen ser jag dom inte förän i eftermiddag, och idag åker även min mamma hem efter att hon lämnat dom på dagis vid 9. Men idag får jag iaf kvällen tillsammans med dom ♥ Känns som jag knappt sett dom denna veckan, så det ska bli skönt att jobba dagtur idag :)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

får du verkligen skriva om patienterna i din blogg? o skriva namnen dessutom! Det är ju tystnadsplikt på de mesta inom vården!

2012-03-15 @ 08:06:21
Postat av: Anna

Vadå det mesta? ALLT är tystnadsplikt...

2012-03-16 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback