Plutt ♥

2012-03-30 22:05:35 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Lilla skruttas mår inte alls bra :/
Ligger i 40 graders feber och vattenkoppor. Han har fått massa koppor dessutom, ännu mer än vad William fick, och han har sååååå ont av det. Jag har smörjt han regelbundet med PoxCilin som ska vara bra vid vattenkoppor, men de verkar bara hjälpa under tiden jag masserar de i huden på han, sen far han runt som en virvelvind och inte kan komma till ro . Hela kvällen har han skrikit för det är så jobbigt för honom. Får väl se hur mkt han ska lyckas sova inatt :/

Och jag med för den delen.. Han verkar ha slumrat till lite nu brevid mig i soffan, ska se om jag lyckas bära in han sen. Hoppas verkligen de ska lätta för honom snart så han slipper lida av det så. Min stackars lilla bebis.. Inte alls kul att se han så här plågad, gör ont i hela mig när han tittar helt förtvivlat på mig och gråter. Och det finns inget mer jag kan göra än att smeka hans rygg och mage.







 


Kommentarer
Postat av: Janna

åh, stackars barn, hoppas han blir bättre snart:/



Har nu en liten minibloppis på min blogg. kläder för 50 kr och skor för 150.

Kika gärna in och kolla om någonting skulle vara just för dig!.

Ber om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer.

Ha en bra dag // Janna.

2012-03-31 @ 14:23:17
URL: http://jannajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback