Söndag - 120311

2012-03-11 08:28:25 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Så va söndagen här ..
Igår var jag och William hemma hos Elina, för lite kaffe och klappa på hennes bebismage lite. Är alltid så himla bebissugen när jag åker därifrån, tur man kommer hem till trots och bråk, för då släpper de där bebissuget ganska så fort :P Haha! Men de är ju så mysigt att vara gravid och vänta ett litet mirakel ♥ Det kan jag inte sticka under stolen med, jag skulle kunna vara gravid jämt om de bara var för det. Är så underbart att se hur magen växer och hur bebisen rör på sig där inne.. Får väl se om de blir nån graviditet nån mer gång här, men jag hoppas ju att vi ska få uppleva det en gång til iaf :)

På kvällen hade vi Mello-mys i soffan! William orkade vara med till klockan slog 21 då hade han somnat i soffan. =) Linus somnade redan vid 19 så han missade det, inte för att han hade vart så värst intresserad men, William var eld & lågor när Eric Saade körde sitt dansnummer, då stog William och dansade framför tven för fulla muggar. Han är ju idolen! :) Hahahaha..

Idag söndag, händer det inte mycket.. Vi går nog ut en sväng till lekplatsen. Sen är de väl det vanliga som händer. Kör en maskin med tvätt just nu. Sen fixa middag, måste göra matlåda tills imorn då jag kör ett kvällspass hos pyttebebisarna :) Ska bli riktigt kul, så min mamma kommer imorn och tar barnen eftersom Jörgen jobbar natt.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: IDA

Ja visst är hon, blir snart redan 4 månader :D

2012-03-11 @ 08:43:50
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: matilda

Fin blogg!

2012-03-11 @ 14:39:00
URL: http://maatildasblogg.blogg.se/
Postat av: carina

Då blir det till att köpa 2 biljetter till Eric Saades konsert den 14/4 det skulle William älska:-D

2012-03-11 @ 18:40:34
Postat av: Nate

Haha, det är så kul att killar i den åldern ALLTID vill måla naglarna, och sen är det bara ett par år emellan och så tycker de att det är världens fjantigaste grej! :)

2012-03-21 @ 20:36:40
URL: http://mygiftandmycurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback