Svar

2012-03-28 13:25:08 Marie babblar
» Kommentarer(0) «


Till Anonym: Nej, praktiken ingår inte i min utbildning, eftersom jag läser på distans så är det inget vi blir erbjudna, utan något jag fixade själv för att jag ville se den biten av vård med sjuka barn. Så den var helt frivillig. Ang hemmets sysslor så är det jag som gör det, Jörgen hjälper väl till med det han kan och hinner, men han är nästan aldrig hemma och han gör det inte heller i den takten och på de sättet som jag vill, så lite får jag väl skylla mig själv. Han har inte ont av lite stök på samma sätt som jag har. Och jag mår riktigt dåligt om de ligger leksaker överallt, står disk på diskbänken, o sånt :P

Anna, pappaledig kan han inte bara vara med så kort varsel. Tror inte de hjälpt mig så mkt ändå.. Han kan ju inte plugga åt mig. :/ Men de blir nog bäst så här.

Pratade även med hon som var min handledare igår, och hon tyckte också att det var tråkigt, men att jag var välkommen tillbaka när jag var färdig, och det känns ju skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback