BVC - 18 månader

2012-05-14 23:07:25 Foto - Linus
» Kommentarer(1) «


Idag har vi varit på BVC :)
Var ju som sagt dags för 18 månaders kontroll. Vikten stannade på 8800 gram och längden på 78 cm ♥ Vikten var väl inget att hänga i granen, då han gått upp 300g på 4 månader och även trillat bort från sin kurva och ja alla kurvor för den delen. Så nu ligger han inte på nån kurva alls igen :/ Längden ligger han iaf på sin kurva och -2 under normalkurvan. Var även läkarundersökning och han tyckte Linus va en fin liten kille, full av bus! :) Men även han höll med om att så som Linus mage beter sig är inte normalt, så han tyckte jag skulle ligga på dom. Så jag får ringa imorn igen och tjata för hans läkare har fortfarande inte ringt upp mig.

Helt ärligt så känns det jobbigt. Lite som ett slag i magen att aldrig få veta. Jag är inte så jätte orolig för vikten även om det är tråkigt att han inte går upp som han ska. Men jag oroar mycket för hans mage. Nu går det visserligen i skov, men när han är dålig så bajsar han ju upp mot 10-15 bajsblöjor per dag. Så de känns ju lite som att tarmen inte hinner ta upp dom ämnena som kroppen behöver. För han äter ju inte dåligt, utan han äter ju mycket. Mer än mig emellanåt. Så man tycker ju att han borde öka mer i vikt. Även om han är väldigt energisk så lite mer hade man ju gärna tyckt.

Jaja.. Så ligger det till iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter precis som mina problem, har crohns. fast jag har väldigt mkt smärta.

Lr dom kanske har kollat tarmsjukdomar?

2012-05-15 @ 07:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback