Elfte Maj

2012-05-11 09:34:21 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå i stugan! =)
Igår var ju jag och Linus på NÄL som sagt efter att vi lämnat William på dagis. Han tyckte det va lite konstigt att han skulle följa med mig igen. ;) Men iaf, så satte vi oss i Cafeterian och tog en fika i väntan på att kl skulle bli 10. Sen var det bara att gå upp till Klinisk Fysiologi . Där vi fick träffa en SSK, som placerade elektroder på Linus ena arm och som sedan skickade impulser för att framkalla svettningar på just det området. Tog väl ca 10 min och sen va de klart . =) Hon sa att det såg ut som normala värden. Så det va ju bra, men samtidigt kastades vi tillbaka till ruta 1 igen!

Så än en gång så står vi handfallna.. Vet ingenting IGEN! Magen är kallabalik nu igen. Bara innan han lämnades på dagis idag så hade han gjort 2 bajsblöjor. Så jag har ringt och sökt hans läkare för att få en telefontid, så jag hoppas att han ringer upp mig i eftermiddag så att jag kan få pratat med han om vad vi ska göra nu. Hur vi ska gå tillväga härnäst? Nåt måste vi ju göra.

Får väl se vad han säger när han ringer. Nu ska jag plugga! :)

 

Kan vi inte bara få veta vad det är som bråkar med din mage ♥


Kommentarer
Postat av: marianne

När var det ni skulle flytta. är barna kvar på samma förskola eller måste dom byta??

2012-05-11 @ 17:02:20
Postat av: Malin

Men vad skönt att värderna såg helt normala ut! Men jag vet hur skit det är när man slängs tillbaka på ruta ett igen.

Min son är 3 med en utvecklingsförsening och ep. Kan inte komma ihåg hur många ggr vi hamnat där igen. Och nu står vi där igen och verkar få stå där alltid, eller tills dom kommer på nått nytt!

Hoppas ni hittar vad som felar den lilla magen!

Ha en trevlig helg!

2012-05-12 @ 08:46:23
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback