Nionde Maj

2012-05-09 15:25:31 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå i stugan! =)
Sitter här med en Latte och har precis lämnat in ytterligare ett arbete i Psykiatrin . Påbörjade ett nytt men nu tar jag en kaffepaus innan jag ska hämta mina små hjärtan ♥ Vart riktigt motigt att plugga idag då jag suttit med en jobbig huvudvärk, men de har fått gå. Jag är ju så illa tvungen dock. men men.. Så kan det va ;) Idag fick ungarna börja tidigare då William skulle iväg på Bio med sin avdelning. Väldigt spännande va det imorse, ska bli kul att höra vad han säger om det nu i eftermiddag :)

Ska bli gott att få hem dom, saknar dom små trollen ♥ Ska bli riktigt skönt med sommarlov tillsammans sen. =) Men det är ett tag kvar tills dess. Dom går ju juni ut på förskolan och sen är vi hemma tillsammans tills slutet på Augusti :) Men de kommer bli gott =)

Nej, nu får jag dricka upp mitt kaffe och hämta gossarna ♥


Kommentarer
Postat av: angelica

mysigt med bio på dagis :D

2012-05-09 @ 17:51:16
URL: http://thisisgell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback