Äntligen helg!

2012-11-09 16:22:22 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Åh va jag har längtat efter helgen! Och få vara ledig med mina barn. Så underbart skönt att få ha dom hemma och mysa! Linus har dock vart hemma med Jörgen idag för han åkte på ögoninflammation, och precis den dagen jag skulle skriva prov i skolan =/ Men som tur va kunde Jörgen stanna hemma med honom :) Provet är iaf skrivet nu och de gick bra (tror jag) Kändes så iaf :) Nästa vecka är de nytt prov att plugga till, men får erkänna att jag inte pluggade alls till detta. Men kände att mina kunskaper satt rätt bra ändå så jag inte behövde plugga så :P
 
Åkte en sväng till Maxi efter skolan och handlade lite :-) William ville baka lussekatter och jag med :P Så de är planen att göra i helgen, vet inte om jag orkar just idag men i helgen ska vi väl få bakat iaf :) Igårkväll spenderade jag på gymmet. Först 20 min cardio på crosstrainern och avslutade med ett CXWORX pass! Sitter med lite träningvärk i armarna idag, men gud vilket härligt pass, har redan bokat ett nästa vecka igen! Underbar träning och man känner verkligen hur man jobbat med kroppen efteråt :-)
 
Vad ska ni hitta på i helgen?
 
 
Mina myskillar!
 

Kommentarer
Postat av: Hannele

Skönt! :)
För min del blire mysa med barn, rensa lite skit här hemma o träna :D

Ha en trevlig helg!

2012-11-09 @ 21:57:26
URL: http://www.lillahannele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback