Egentid ♥

2012-11-24 09:18:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Egentid när den är som bäst - tillsammans ♥
Jörgens lillebror var här igårkväll och passade barnen en sväng, medans vi åkte ner till stan och åt en god middag tillsammans på New Place . En supergod plankstek fick det bli. Båda jag och Jörgen tyckte det var så fruktansvärt gott, lite för gott! Svullnade nog upp ett par kilon efter den middagen. ;) Sen rullade vi till bilen och åkte hem till våra galna ungar :)
 
Nu är frukosten intagen. Och vi sitter och slappar i soffan :) Sen är tanken att vi ska åka till Liseberg :) Är ju så mysigt där kring jul, men en fördel hade jag vart om man haft lite snö så man hade fått lite julkänsla :/ Just nu är den rätt bortblåst. Och jag är inte ens det minsta sugen på att julpynta, får väl se hur jag känner efter att vi vart på Ullared på måndag och jag fått köpt mig lite nytt julpynt :) Måste iaf ha en ny adventsljusstake till köket :) Ja, vi får väl se vad vi kommer hem med på måndag ! =)
 
 
 
New Place
 
 
Den goda maten ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback