Fredag - 121116

2012-11-16 22:38:23 iPhone
» Kommentarer(0) «


God kväll!
En riktig slappar fredag har vi haft. William har vart på dagis men Linus har vart hemma med mig eftersom han är sjuk, eller ja snörförkyld. Så lika bra att han fick vara hemma med mig idag och ta igen sig. Och vi har haft en riktig mysdag, legat i soffan och inte gjort ett skit. Även sovit en stund tillsammans hann vi med på förmiddagen :) mysigt!

Efter att vi hämtat William på dagis åkte vi ner till stan för att köpa lite godis som inte blev så lite :P dock inte alls sugen på godis just nu. Känner mig bara svullen och tjock efter dagens middag som idag blev tacos! Innan läggdags myste vi tillsammans med lite popcorn :)

Nu sitter jag och min älskade make och tittar på Johan Falk :) underbara filmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback