Måndag - 121105

2012-11-05 11:36:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God förmiddag :) Ny vecka är här och barnen är på dagis och jag sitter med min bok här och ska plugga. :) I helgen har barnens mormor vart här på besök. Vilket dom har tyckt vart jätte kul :) Och i lördags va vi på 50-års fest på Orust :) Skitskoj! Va sen utgång på Stenungsbaden . Och där slog alkoholen till jävligt bra. Vet inte riktigt hur det gick till. Så jag gick och vilade lite tills Jörgen slutat och vi åkte hem, men kul hade jag ;) Och det va väl huvusaken. Så igår låg jag bakfull hela dagen. Mådde väl som jag förtjänade antar jag :P Haha.
 
Så nu är ruljansen med skola o allt igång igen. Nästa vecka har jag prov så måste plugga till det. Får väl hoppas det ska gå vägen. Annars har det hänt så mycket här. Sitter och väntar på att det ska komma en hantverkare och fixa med våra toaletter. Toaletten uppe stinker urin, toaletten nere stinker avlopp. Och nu läcker de ur ett av rören till handfatet så får väl se om dom kan åtgärda det.
 
Nej, nu ska jag fortsätta plugga.. =)
 
 
Min outfit i lördags :)
 
 
 
Igår myste vi bara hela dagen ♥

Kommentarer
Postat av: Hannele

Var också bakis igår :D haha..men det var värt det ^^

2012-11-05 @ 19:05:22
URL: http://www.lillahannele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback