Onsdag - 121107

2012-11-07 16:51:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så va vi i mitten på veckan redan. Och inte mycket vettigt har vi fått gjort, eller ja jag.. Förutom i skolan, för där har det hänt en hel del ;) Är inte långt kvar av denna termin nu, proven börjar närma sig sakta men säkert och även alla andra bestyr. Advent och julen och det finns massvis att göra innan dess. Jag har iaf massvis att göra inför julen. ojojoj.. Inte en enda julklapp har jag köpt heller, men vi åker till Ullared i slutet på månaden så ska väl lösa de mesta där antar jag ;)
 
Har kastat upp barnen på ovanvåningen, och själv sitter jag i köket och fixar med middagen. Har precis skalat potatis och ska strax börja med de andra. Jörgen skulle åka till Biltema efter jobbet så vi hittar på nåt annat istället för dit har jag ingen lust att åka. Finns de nåt tråkigare än bildelar? Nej, skulle inte tro det.
 
Nej, nu får jag sätta fart med middagen ! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback