Tisdag - 121113

2012-11-13 11:30:20 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morsning Korsning :) Vad hittar ni på så här i frostvädret? Kan det inte bara bli kallare nu.. Är trött på denna pendlande temperaturen, kan det inte hålla sig på minus nu och så får det gärna komma lite snö tack. Är ju för bövelen snart December och inte en snöflinga har vi fått här än. Nä jag vill ha kallt och klä på ungarna overallerna som bara hänger i garderoben och väntar på att bli använda.
 
Igår var jag på utvecklingssamtal för Linus på dagis. Gick jätte bra, fick titta i hans portfolio på massa bilder med vad han pysslar med på dagis. Han leker jätte mycket med alla barnen, och gillar att pluppa, och måla och pyssla sådär. Tror vi får köpa lite pysselgrejjer till han i julklapp :) Sen pratade vi lite om vad vi hade för förväntningar på förskolan och det va väl egentligen inget speciellt är väldigt nöjd med så som det är nu. Han trivs jätte bra och det är huvudsaken tycker jag. Han är ju inte så gammal än så han kan ställa krav och man kan inte förvänta sig så jätte mycket av honom heller än.
 
Nej, nu ska jag fortsätta plugga :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback