Torsdag - 121101

2012-11-01 16:32:21 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så va det redan November =) Jösses va tiden går fort! Nu är det ju snart jul.. Och till jul har jag sjukt mycket att göra, och inte en enda julklapp är inhandlad. Tack o lov har jag ett hum om vad jag ska köpa till alla iaf. Så man står ju inte helt handfallen iaf. Tanken va först att vi skulle åkt till Ullared nästa vecka, men Jörgen kunde inte få ledigt från jobbet så vi får skjuta upp det tills slutet på månaden :) Men det blir nog bra det med. Hehe =)
 
Lagom tills när jag skulle hämta barnen idag så började regnet pissa ner.. Såg ut som en dränkt katt när vi kom hem, nu sprang ungarna upp för att leka så jag fick en stund över här för en update. Ska alldeles strax gå ut o kika på vad jag ska slänga ihop till middag till familjen, får väl se vad jag kan hitte på.
 
Imorgon kommer min mamma hit hon ska passa barnen på lördag. För vi ska på 50-årsfest :) Hos en av Jörgens jobbarkompisar, det ska bli kul :) Nej, nu får jag väl ge mig ut i köket så det blir nån mat idag.. :P
 
 
Häromdan köpte William en Halloween dräkt :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback