Torsdag - 121115

2012-11-15 07:48:34 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon Torsdag! :) Vilken jävla dag vi hade igår. Igår när jag hämtade Linus på dagis berättade dom att han hade blött nädblod två gånger, och hade vart rätt tagen efter första gången. När vi sen kommer hem så råkar jag klämma hans ena finger i badrumsdörren. =/ åå va han skrek, fy va dåligt jag mådde som gjort detta mot min lilla älskling :( Han skrek, skrek, skrek.. Och tårarna bara rann på mig med.
 
För att skingra tankarna om vilken dålig mamma jag var, så lämnade jag barnen hemma med sin pappa och åkte till gymmet för ett träningspass. Skönt att röra på döfläsket lite. Idag har jag bokat ett cxworx pass. Så kroppen får känna att den lever ;) Det kände den efter det förra passet jag va på iaf, helvete vilken träningsvärk jag hade och speciellt i magmuskulaturen ;) Men det va gott!
 
 
Min fina lilla älskling med ont i fingret :-(

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

de går ju så fort! ja har oxå lyckats me de där en gång klämde V finger i ytterdörren stackarn! fick oxå tårar i ögonen..

va duktig du är som tränar så mycket =)

2012-11-15 @ 11:07:06
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback