Första Oktober

2012-10-01 10:47:05 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så var måndagen här. Barnen är lämnade på dagis. Och jag sitter här med mitt arbete i vård & omsorg. Och ska skriva en IVP (Inviduell vård planering) Inte fullt så kul men men, sen är de gjort! Hoppas kunna få in den idag och sen beta av resten av arbetena som komma skall. Sen är de prov i alla kurser med, men inte föräns nästa månad så då ska jag hinna plugga till dom med. Samt att det snart är dags att söka tills nästa termin. Jag ska bara läsa en kurs nästa termin, för jag är ju faktiskt färdig undersköterska nu i December. Men akutsjukvården vill jag ha, kommer kännas gött slappt att bara läsa en 200p kurs! ;) Haha!!
 
Idag är de även föräldramöte på barnens dagis. Dumt nog har dom satt det på samma tid på båda förskolorna. Men jag får gå på Williams denna gången tror jag. Jobbigt när dom inte går på samma längre. Och tyvärr kan man ju inte klyva sig i mitten. Men de blir nog bra. =) Nu ska jag däremot plugga vidare så jag kommer nånvart ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback