Fredaaaag

2012-10-05 14:19:06 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Äntligen fredag! Ska strax gå och hämta mina huliganer och sen tar vi helg =D En hel helg där vi inte ska göra ett skvatt, sova länge hade jag önskat, men den saker lär ju inte hända xD Har ärligt talat inga planer i helgen alls. Jörgen jobbar denna helgen med, ska ärligt talat bli gott, egentid är något jag uppskattar och är van vid. Är van vid att vara ensam på kvällarna, och jag är van vid att kunna se på vilket program jag vill. Så ikväll ska jag köra maraton på House på TV:n!! =) Och ingen som stör sig för den vill se nåt annat.
 
Hunnit med plugg idag med. Även om det gått segt på hjärnfronten idag. Men så kan det vara ibland, hjärnan är inte alltid på topp. Annars är livet rätt så tråkigt just nu, händer inte så mkt, ingen variation.. Men de är väl så vardagen är? Nej, om man skulle traska iväg till dagis och hämta Linus och sen William och ta myshelg ist ♥
 
Vad hittar ni på i helgen?
 
 
en outfit
 
 
och min älskade man kom hem med rosor igår ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kan allt va skönt med ensamtid! :) jag får väldigt sällan ensam tid dock , Caspian går ju hemma med mig och Robin kommer hem vid 16.30 tiden. Helgerna är vi alltid tillsammans vilket självklart är jätteskoj och skönt men hade inte klagat om man fick 4-5 timmar ensam eller "ensam" utan barn och bara va med gubben ;) får nog ta oss en sådan dag snart! Helgen är blankt papper här med än så länge. Allt hänger på vädret känns det som :) hehe

2012-10-05 @ 15:30:09
Postat av: Long Island Home Inspection

In fact when someone doesn't know after that its up to other visitors that they will assist, so here it happens.

2012-10-20 @ 06:59:27
URL: http://www.mylongislandhomeinspection.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback