Just another manic monday..

2012-10-08 14:59:03 Dagboken
» Kommentarer(7) «


Måndag innebär dagis och plugg! :) Och nu ska jag strax gå och hämta hem huliganerna från dagis så vi kan fixa middag och bara mysa resten av dagen. Har varvat plugget med att tvätta, skönt att ha den biten gjord :) Dock har jag en del vikning kvar, men de brukar Linus tycka är kul att hjälpa till med, min lilla hjälpreda :) Jörgen jobbar natt denna veckan, så vi lär ju inte se så mycket av honom.. men men sånt är livet. Ska försöka pallra mig till gymmet denna veckan och även testa på Kidz Club på gymmet om mina barn fixar det. William vet jag att det inte är några problem med, då han brukar vara på lekrummet dom har på Maxi när vi handlar. Men Linus har vi ju aldrig lämnat "bort" så. Nån som testat barnpassningen på Sportlife och vet om den är bra? Eller har andra erfarenheter från barnpassning på gymmet?
 
Imorgon ska barnen vara lediga. Och jag har tagit en day off! barnens morbror kommer nämligen på besök och ska fira Linus lite :) Så vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda. Båda barnen tycker iaf att det ska bli väldigt kul att morbror kommer på besök så dom kan köra med han lite ^^ haha! Annars blir de nog lite lek och bus hos Nicolina efter dagis om dom orkar det, är oftast väldigt trötta och griniga på måndagar :-P Haha!
 
Nej, nu ska jag gå till dagis :) ♥
 

Kommentarer
Postat av: Maria

mycket fin bild på dig det där :)

2012-10-08 @ 15:32:04
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: wheelchair hire wheelchair rental rent wheelchair mobility scooter hire wheelchair rental

What's up to every one, the contents existing at this web site are truly awesome for people knowledge, well, keep up the nice work fellows.

2012-10-17 @ 16:48:43
URL: http://www.mobilityhire.ie/
Postat av: cricket Bangladesh

This post is priceless. How can I find out more?

2012-10-18 @ 09:44:09
URL: http://www.mybanglaspace.com/pages/
Postat av: anvisa Cenaslim

I'm more than happy to find this page. I wanted to thank you for your time due to this fantastic read!! I definitely savored every bit of it and I have you book-marked to look at new information in your website.

2012-10-20 @ 01:07:05
URL: http://massa-muscular.com/cenaslim/
Postat av: creatina como tomar

Hi to all, how is all, I think every one is getting
more from this site, and your views are good in favor of new visitors.

Postat av: qual o melhor suplemento para ganhar massa muscular

Appreciate this post. Let me try it out.

Postat av: ganhar massa Rapido

Hi there to all, it's in fact a pleasant for me to pay a quick visit this web page, it contains useful Information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback