Laundry day

2012-10-04 12:48:32 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hejhopp allihop! Igår var det säsongspremiär av Greys Anatomy som ni kanske förstod med föregående inlägg. Riktigt besviken blev jag, Lexie dog, Mark dog och Arizona va bitter över sin amputation. Inte alls den gamla Grey's andan, hoppas absolut att nästa avsnitt blir bättre, så tills dess håller jag mig till Dr Gregory House! För den serien är jag riktigt fast i. Åh, herre min skapare säger jag bara!
 
Hmm, annars då? Känns som jag inte har så mycket att skriva om, är bara samma sak varje dag. Dagis, plugg, hämta barn, laga mat, leka och mysa för att sen natta.. Egentligen skulle jag och mannen min åkt bort i helgen, men vi skjuter bara fram det en vecka till, han va tvungen att hoppa in och jobba och så kan det vara ibland, så istället ska jag ha en riktig myshelg med mina kids ♥ Funkar lika bra det med nu när vi haft en hektisk vecka så är det skönt att bara få slappna av och bara njuta tillsammans! :)
 
Idag går tvättmaskinen varmt. Hade massa tvätt som jag håller på att få iordning nu! Skönt det med att få lite ordning i hemmet. Finns det nåt värre än ett stökigt hus? Nä inte för mig iaf. Vill ha ordning och reda runt omkring mig, även om det innebär att jag får städa och plocka varje dag, so be it! Nä stök är bland det värsta jag vet, ska bara få resten av min familj att inse det med ^^ . ;)
 
 
Kanelbullens dag firas såklart med en kanelbulle! :)

Kommentarer
Postat av: Aldina

Tyvärr lär du bli besviken på grey´s i nästa avsnitt med,de är jag iaf, inte alls samma som de var innan med massa drama och allt.

Sugen på att kolla på det andra avsnittet ?
Här har du :

http://www.tubeplus.me/player/967180/Grey%26rsquo%3Bs_Anatomy/

2012-10-05 @ 17:10:47
URL: http://mammaaldina.blogg.se
Postat av: Buy and sell online Tanzania

Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really helpful & it helped me out much.
I'm hoping to give something back and help others like you helped me.

2012-10-29 @ 13:46:49
URL: http://www.inauzwa.com
Postat av: abbeyglen.co.uk

I'm extremely impressed together with your writing abilities and also with the structure for your blog. Is that this a paid subject matter or did you modify it your self? Either way keep up the excellent high quality writing, it's uncommon to look a nice weblog like this one nowadays.
.

2012-11-08 @ 21:23:24
URL: http://www.abbeyglen.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback