Måndag - 121022

2012-10-22 09:36:36 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så va det måndag igen :) Jag har precis lämnat barnen på dagis. När jag precis släppt av Linus så kommer jag på faaaan.. Han skulle ha glass med sig idag, så det var bara att traska hem igen och hämta glassen, det är tur man bor nära dagis xD Haha! Så fick jag lämnat den iaf så han kan bjuda sina kompisar på dagis :) Han hade längtat så till att få gå till dagis idag :) Och det är så roligt för han har börjat prata jätte mycket om barnen på dagis hemma så man märker så väl vilka det är han leker med där :-) Min lilla kille är inte så liten längre ♥
 
Nu är det dags att sätta igång med plugget. Få nåt vettigt gjort, ska bara sätta på en kanna kaffe så man vaknar till liv i skallen också ;) haha! Gårdagen va rätt slapp den med, va supermega trött när barnen vaknade vid halv 7. Så vi flyttade ner oss i soffan så jag kunde ligga och dra mig där lite medans dom tittade på TV. Idag är jag däremot mycket piggare :-)
 
Har ett besök hos tandhygienisten idag. Kl 18.00 !! Vilken jävla tid! Jaja, det är väl bara att gå dit antar jag och se glad ut ;)
 
 
Så här brukar han stå och vänta på att pappa ska komma hem från jobbet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback