Måndag - 121029

2012-10-29 12:22:58 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallåhej måndag! :) Härlig helg har vi haft :) I fredag satt vi i soffan och kikade på Johan Falk med massa gotte på bordet. En helt okej fredag kväll, på lördagen va vi ju som sagt på marknaden i Vänersborg och sen på dop. Kvällen spenderade jag i soffan framför mina älskade serier :) En perfekt lördagkväll helt enkelt. Söndagen gick också i lugnets tecken, vi myste och grejjade hemma :) Jörgen va iväg och bytte stördämpare på bilen. Sen hade vi lite kalas för Linus på eftermiddagen, men tyvärr va det inte så många som kom men Linus va nöjd ändå :)
 
Idag har dom nallefest på Linus dagis :) Så han tog med sig sin gossenalle dit =) Dock inget mysigt väder aatt vara ute i nu. men men, får springa mellan dagisen i eftermiddag när jag ska hämta barnen. Huua! Sitter och försöker plugga, har inte så mycket motivation till det idag känner jag, eller ja.. det står helt still i skallen på mig. Men får se om de släpper snart så jag kommer vidare ^^
 
Vad har ni hittat på i helgen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback