Morbror besök

2012-10-09 23:24:13 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag var ju som sagt min bror på besök =) Så barnen har vart hemma från dagis idag. Va måttligt uttråkade innan Hasse plingade på dörren. Sen hade jag två nöjda pojkar. Hasse hade med sig en TV till Linus i födelsedagspresent, men vi valde att sätta tven i allrummet uppe, just för att slippa avundsjuka. Är ju inte riktigt rättvist mot William om Linus skulle få en tv inne på sitt rum men inte William så vi sätter den där istället och då kan båda nyttja den utan att det ska bli avundsjuka. Tror det blir super.
 
Sen va jag och hämtade ut våran nya digitalbox från COMHEM. En inspelningsbar on-demand box. Perfekt när man vill se ett speciellt program men inte är hemma då kan man ju spela in det =P Hehe. Så dagen har rullat på. Hasse åkte hem vid halv 7 och sen somnade barnen redan vid 7. Så dom va nog trötta, men Linus vaknade till vid 22 och bara panikskrek, måste ha drömt nåt för han va inte riktigt kontaktbar och bara skrek och spände hela kroppen, fick tillslut lugnat ner honom så han kunde somna om igen, dock i våran säng.. Men what to do?
 
Så nu ska jag gå upp och krypa ner brevid honom och hoppas på en godnatts sömn :)
 
 
morbror mys ♥
 
 
min William ♥
 
 
knäppisen
 
 
födelsedagspresenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback