Söndag

2012-10-07 09:53:51 iPhone
» Kommentarer(0) «


God morgon! Ja fast vi har faktiskt vart uppe sen 7 idag med! Och sen dess har det vart ganska lugnt. Just nu sitter vi och tittar på Lejonkungen och myser med gårdagens godis :-) Jörgen sover efter nattens jobb. Igår kväll myste jag ensam i soffan till House! :) världens bästa serie! Tur jag har 5 säsonger kvar att se sen innan den också är slut som alla andra bra serier.

Idag är planen att ta med barnen till lekplatsen så ungarna får springa av sig lite energi :-) kan ju behövas på dessa små. Så vi får klä oss varmt idag för det är kallt ute . Men även riktigt friskt och härligt ute idag. Solen skiner, jag bara älskar sånt här höstväder :)

Nej nu får jag plocka fram kläder till barnen och hoppa ur min onepiece! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback