Tisdag 121016

2012-10-16 08:01:33 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon ! :) Här är vi relativt nyss uppstigna. Barnen har ätit frukost och jag sitter med en kopp te just nu :) Någon frukost för mig blir det inte, startade istället morgonen med en ipren. Och hoppas att min värk ska släppa snart. Måste visa er en video sen :P haha! William och Linus stog här och dansade igår eftermiddag och de såg så himla skoj ut xD hahahaha!
 
Snart dags att göra sig iordning för dagis. Så jag hinner plugga lite innan jag ska på utvecklingssamtal på Williams förskola. Ska bli roligt att höra vad dom har att säga om honom, hoppas ju att han sköter sig när han är där. :) Men vi får se vad dom har att säga. Så tills dess ska det pluggas, pluggas, pluggas. Är ju faktiskt bara 2 månader kvar av terminen sen är de klart, finished, done! För den här terminen och jag är egentligen klar. Men som de ser ut nu så läser jag en termin till iaf, för de finns en annan kurs jag vill ha :)
 
 
Williams skolfoto kom igår ♥ Titta va fin han blev! =)

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

va fint kort =)
här är de fotografering på torsdag å ja funderar som en tok på va grabbarna ska ha på sig haha
tar dom syskon bild på ert dagis?

2012-10-16 @ 10:54:02
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

sv: jaha går dom inte på samma dagis?

2012-10-16 @ 20:04:14
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback