Tisdag - 121030

2012-10-30 16:35:03 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God eftermiddag =) Har precis hämtat hem barnen från dagis, och nu sitter vi alla i soffan och kikar på lite TV innan det är dags att sätta igång med middagen, har inte riktigt klurat ut vad vi ska äta än, men får rota fram nått att laga sen :) Det blir nog bra :P Haha!! Annars har dagen rullat på rätt bra, inte mkt som hänt mer än att jag pluggat typ och druckit kaffe xD Haha!
 
Idag är de också 1 vecka sen jag tog min sista ciggarett! :) Riktigt stolt över mig själv som fixat första veckan utan större besvär. Dom första två dagarna hade jag ju dock nikotinplåster, men jag har lyckats att inte drabbas av svåra abstinensbesvär och det känns skönt =) hehe. Måste försöka ta mig ner till Överby nu i veckan med, då William ska vara utklädd på fredag på dagis, så han behöver en Halloween dräkt, skelett har han bestämt sig för att han ska vara så ja, det är väl bara att fixa det antar jag ;)
 
Har ni klätt ut era barn eller ska ni?
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad duktig du är med rökningen!! Själv firar jag 2 mån idag faktiskt och det är verkligen att fira. Jag läste boken "äntligen icke rökare" av Allen Carr och det är helt sjukt hur den bara gjorde det såå lätt. Jag har slutat många många ggr med HEMSKA besvär så min omgivning nästan bett mig börja igen! Nu ska jag köpa gymkort för det är jag värd :)) kram

2012-10-30 @ 22:20:17
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se
Postat av: Linda

Vi hade tänkt gå ut på "bus eller godis" med Caspian på onsdag kväll men vi har inte hittat någon dräkt han velat ha till rimligt pris. Han ville Pront vara lejon, tiger eller något annat sådant djur och vi var lite sent ute så ingen hemsida hade leverans tid som passade :( så de får bli nästa år istället om inte ett mirakel inträffar .

2012-10-30 @ 22:28:56
URL: http://Http://melly.blogg.se
Postat av: Angelica

På grabbarnas förskola hade de maskerad förra veckan istället. Inget läskigt fick man klä ut sig till.

Annars är jag inte så mycket för fira just nu i helgen. Brukar tända ljus på trappen för att hedra de döda.

2012-10-31 @ 09:55:58
URL: http://fifflas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback