En gång blond..

2012-09-08 17:30:13 Dagboken
» Kommentarer(3) «


.. alltid blond ;)
Ja nu har blonderingen dykt fram här hemma. Nu har jag vart mörk i snart 2 år. Och jag har längtat och saknat de blonda svallet lääääänge. Så idag blev det en blekning av kalufsen :)  Och det blev faktiskt helt okej efter bara en färgning, men jag får ta en till för att jämna till på vissa ställen :) Men jag är helt klart nöjd, och det är inte lika ljust som det va sist jag va blond, men jag är nöjd med detta :) Kommer nog alltid vara extra svag för blondt hår, men de känns verkligen som jag.
 


 
{ efter första färgningen }

Kommentarer
Postat av: Hannele

Svar:
Börjar bli smått förkyld igen så njaa..haha..själv så mår man så där men resten mår bara bra :)
Hur äre med er? :)

Ang om ditt inlägg..
Det blev jättesnyggt på dig tkr ja ^^

2012-09-08 @ 23:20:34
URL: http://lillahannele.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

du är riktigt fin i de blonda =)

2012-09-09 @ 22:53:20
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Anonym

Ett tips, slinga håret istället för en finare blondare färg. Mycket snyggare

2012-09-11 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback