Etik & människans livsvillkor

2012-09-11 11:08:13 Dagboken
» Kommentarer(8) «


Åh den kursen tar döden på mig. Jag pallar inte, jag har nog snart suttit i en timma och stirrat mig blind på en fråga, EN FRÅGA! Vissa saker förstår jag inte ens varför jag ska kunna. Typ som vad handlar forskarnas etiska regler om? Jag ska väl inte bli forskare utan undersköterska. Nä vissa kurser är verkligen roligare än andra och denna är tamejfan helt värdelös! USCH säger jag bara.
 
Barnen är iaf på dagis :-) Tur att dom får ha de kul iaf. Och jag sitter här och pluggar försöker komma någon vart. Har hunnit med att tvätta en maskin och hänga den, samt plocka lite här hemma. Och nu sitter jag här igen. Får nog ta mig lite mer kaffe så kanske jag blir lite mer klar i skallen.
 
Imorgon har jag bokat pass på Sportlife - ZUMBA Fitness! :) Ska bli skoj att testa på det. Funderar på om jag ska ta mig en sväng till gymmet ikväll när Jörgen kommit hem :) Vi får se helt enkelt hur det blir :) Just nu ska jag iaf få klart uppgiftsfanskapet!
 
Hej åå hååå..
 



Kommentarer
Postat av: Hannele

Svar:
Så lite så :)

Ang om ditt inlägg!
Jag har också undrat flera ggr i matteboken varför jag ska tex räkna ut massa jävla x och grejer x)

2012-09-11 @ 16:25:32
URL: http://lillahannele.blogg.se/
Postat av: Maria

ett tips är att gå på zumban som är på måndagkvällar på kardanvägaen! Är dock fullbokat fort- men det betyder ju bara att d passet är SÅ bra och roligt:)

2012-09-11 @ 17:20:12
Postat av: Hannele

Svar:
Precis! Det hade jag fan inte tänkt o bli så vad är syftet med de dära då kan man ju undra sig över x)

2012-09-11 @ 23:06:30
URL: http://lillahannele.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

den är så sann den bilden och texten =)

2012-09-13 @ 15:01:53
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: our removals site

Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of
spam comments? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can
suggest? I get so much lately it's driving me crazy so any support is very much appreciated.

2012-09-16 @ 12:23:29
URL: http://arragon3908.bcz.com
Postat av: mac cosmetics

Thanks designed for sharing such a pleasant thinking, paragraph is
nice, thats why i have read it fully

2012-11-16 @ 13:13:54
URL: http://www.puvr.com/makeupshop09
Postat av: nightclubs london

You really hit the nail on the head with a fantastic posting with a
bit of terrific information

Postat av: attracting girls

You hit the nail on the head with a terrific write-up with some good info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback