Första September

2012-09-01 12:21:57 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så gick vi in i en ny månad :) Härliga höstmånaden september :)
Imorse vaknade vi vid halv 7 och klev upp, ner för att fixa frukost till ungarna samt sätta på den där kattjäveln på TV. Jag kommer avsky Mästerkatten snart.. Gaah! men men.. Sen var det bara att ta tvätten som låg upp och väntade på att jag skulle vika den, orkade inte de igår så det va lika bra att ta tag i det nu. Så de blir gjort liksom. Igår fick vi även en ny torktumlare den gamla var ju från 1800-frost typ, så det va gott med en ny! Och jag gillar den, den är tystlåten, finns massa olika torkprogram samt att den ska vara rätt så energisnål =) *tummen upp*
 
Vi har varit en sväng hos Sara & Nicolina och lekt, och nu har jag precis lagt Linus för middagsvila och William stannade kvar en sväng för att leka. Jörgen sover fortfarande efter ett nattpass. Vi skulle egentligen på dop idag, men Linus är inte riktigt sig själv än, feberfri men gnällig. Så att sitta still i kyrkan var nog inte det optimala idag kände jag. Tyvärr. Annars blir dagen lugn, ska åka ner till affären sen för William ville ha lördagsgodis. Jag är då inte alls så sugen på godis så jag tror jag väljer ett något nyttigare alternativ typ som gurk & morotsstavar med dip, eller ostbricka och någon ölkorv. :) Mumssss!! :)
 
Vad hittar ni på denna helg då?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback